pondělí 10. června 2013

Paleo trénink



kdysi dávno z focení pro insportline (foto: Marian Mrózek)
 Po 3 dnech volna bez běhání z důvodu akutní únavy jsem se ráno probudila doslova vibrující energií. Bylo jasné, že je síla na nějaký "tvrdší" trénink, takže při své klasické trase jsem zároveň sbíhala a vybíhala val, který vede od cyklostezky k řece. Podařilo se mi to asi 15krát a nohy dostaly své. K tomu teda pořádný pařák už takhle brzy ráno.

K nadpisu článku, vím, že dlouhotrvající běh není paleo-v paleu se uznávají hlavně sprinty. Ale zase na druhou stranu jsem využívala přírodu coby přirozené cvičební náčinní. Takže běhy z kopce do kopce, zvedání těžkých klád a běhy ve vodě jsou vždy perfektní bonus navíc pro vaší fyzičku!!!!

Nehledě na to, že pro běžce je vždy super si vyběhnou nějaký ten větší kopec ( v mém případě třeba Lysá hora), protože pak přestanete remcat, když narazíte v závodě na nějakou ne úplně rovnou trasu.

data,časy a délka zde

2 komentáře:

  1. běh jsem si teď docela oblíbila :)sprintuju, ale jen z kopce :D

    OdpovědětVymazat
  2. Běh už mám taky ráda ale právě spíš po rovince....bylo to super v Olomouci přes školní rok..ale co budu dělat o prázdninách teda nevím..bydlím u lesa a rovina tady široko daleko není, tak asi taky potrénuju fyzičku na kopcích..:D

    OdpovědětVymazat