čtvrtek 27. června 2013

Po půlmaratonu

Tento týden po půlmaratonu mám odpočinkový. I když vás bolí nohy, a myslíte si, že by jste měli akorát tak ležet v posteli, tak je lepší si lehce zaběhat. V neděli jsem byla, a hned jsem se cítila lépe.

Tento týden se žádná extra kilometráž nekoná, a také žádné divočení co se týče rychlosti. Snažím se držet na klusacím tempu 8km/h, které mi přijde jako rychlochůze.
Delší výběh (10-12 km) bude až v sobotu.ALe tak naběhám se ještě dost, tak proč se honit.

Po vzoru Marka27 (www.marek27.cz) jsem přidala záložku cíle.
Také se musím trochu zorganizoat a zařadit posilovací cvičení.







Poznámky,  k mému prvnímu půlmaratonu v Olomouci, aneb co příště pořešit


-
(ze čtvrtka na) pátek špatné vyspání, budíček v 5:30
sobota ráno budíček v 5:30 (málo spánku)
u startu v 18:50, nestihla jsem strečink ani rozklusání
nemá pro mě smysl se pokoušet při 1/2M jíst
neběhat se skupinou (vodič), lepší si najít jednotlivce s podobným tempem
odřenina pod topem od startovního čísla


+
žvýkačka Bitters, sice sladká (lepší zapít), ale funguje
chia semínka
zkusila jsem ionťák nutrend a (asi sedí)


3 komentáře:

  1. spánek je hodně důležitý, sama to vidím u sebe, dnes jsem šla spát něco k půlnoci a opět vstávala ve 3.30 a pak jsem se ani na rotoped nedokopala a radši spala ještě chvíli na gauči..

    OdpovědětVymazat
  2. Před závodem se vždycky snažím co nejvíc vyspat. Ale chápu, že někdy to moc dobře nejde. Třeba před mým prvním závodem jsem nespala skoro vůbec jak jsem byla nervozni :D

    OdpovědětVymazat
  3. Teda tobě to na té fotce sluší. Já na těch "půlmaratonových" vypadám hrozně strhaně, ač jsem se tak vůbec necítila.

    OdpovědětVymazat